10/8



idag bar det av till Torsång igen ,
det gick mycket bättre idag må jag säga jag fick en annan frisyr
och hanna jonna och jag övade på hur vi skulle gå upp och ner
innan visningen började, mamma kom och kollade idag hon
tog med sig jerry som förövrigt bet sönder min sko nyss så
jag blev så jäkla sur , menmen , mamma jag hanna och
robin åkte till något cafe vid falugruva efteråt och fikade mumma!

P.S. det kanske inte blir några bilder från igår på bloggen idag,
 jag har inte hunnit ladda in bilderna från kameran en !



// KLAARAH


Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

det hade jag jättegärna gjort, men gör inte det egentligen, din syrra var ett undantag, gör bara till de jag känner, och har redan fyra st att göra, tyvärr! men försök själv och prova dig fram, det var så jag lärde mig ;]

2008-08-15 @ 22:56:58
URL: http://trettionio.blogg.se/
Postat av: T r e t t i o n i o

okey, om du vill ha bilder i din "header" så måste du först göra en header som du gör i något typ av ritprogram till exempel. Sedan laddar du upp bilden på bloggen, kopierar adressen, lägger in den i din stilmall (under design, står redigera stilmall), där det står header url eller liknande. Jag tror du klarar det om du försöker, inte lätt i början. Kram!

2008-08-18 @ 01:49:39
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0